01.09.13

03. Päev


Kolmas päev algas tatise ja niiskena.
Ärkasime keset põldu, mis omakorda paiknes raudtee ääres. Ehk teisisõnu - kui öösel kaubarong mööda sõitis, tekkis tunne, et kohe põrutab see ka telgist üle.

Selleks hetkeks kui Patroli ja Pajero rahvas ärkvele said, oli LC80 öö läbi kestnud sõidu tulemusena juba Rostovi lähistele jõudnud. Meid ootas see teekond alles ees...

Jätkus nüri maanteenühk, läbi Venemaa lõputute avaruste ning mööda erikvaliteedilisi teid.

Vahepeal lõbustasime endid rekkameeste mahlakate sõnavõttude kuulamisega ning täiendasime oma teadmisi venekeelsete roppuste osas, blj...

Maanteed olid igati OK kvaliteediga, Sotsi olümpia tõttu rajatakse siinkandis sadu ja sadu kilomeetreid uusi teid.

Korra üritasid kaks m*nni rekkajuhti teistele paska keerata ning blokeerisid kõrvuti sõites tükiks ajaks terve tee ega lubanud kedagi mööda (kuulasime nende plaane lällari kaudu).
Me läksime selle sigaduse peale veidi metsikuteks ning keerasime maanteelt maha. 10-15 km sõitsime otse üle põldude ja läbi jõesängide, kuni mudaste masinatega tagasi ummikuvabale maanteele tõusime.

Järgmise ummiku puhul antud strateegia nii hästi enam ei toiminud - paarikümnekilomeetrisest autoderivist möödasõiduvõimaluste otsimine lõppes mitmetunnise seiklusega mägedes, mille käigus Patrol munadeni mutta kinni jäi ja vintsimist vajas... Pajero rahvas kasutas sama aega maisipõllul tõlvikuraksus käimiseks. Homme vaatame, paljudel veel põhi all püsib...
Ühtlasi tekkis palju huvitavaid ideid maisitõlvikute erinevate kasutusvõimaluste kohta...

35+ kilomeetrit pikast ummikust sõitsimegi lõpuks piki põlluteid mööda. Küllap motiveeris meie masinate möödasõit mõndagi ummikusistunut endale maasturit ostma. Kuigi jah - meile sappa haakunud kohalikud maasturid pudenesid üsna ruttu maha...

Öö hakul selgus, et LC80 jaoks vedrusid pühapäeval ei saa ning linnas polevat tõstukit, mis nii rasket masinat tõsta jaksaks...nu shto, blj, sellises suurlinnas netu???

Seega kulgevad Patrol ja Pajero edasi, et mõne kalapüügijõe kaldale 80-t ootama jääda.


...

Marko "Kirjanik" Kaldur

Ekspeditsiooni KAUKAASIA 2013 kroonik
www.kaukaasia2013.blogspot.com

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar